Biciklističke staze

Podčetrtek nudi veliki broj biciklističkih staza pogodnih kako za one koji vole zahtevnu vožnju tako i za bicikliste početnike. Biciklom možete obilaziti okolinu bogatu prirodnim lepotama i kulturnim nasleđem. Svi oni kojima je ova vrsta zabave zanimljiva, u Termama Olimia mogu da iznajme bicikle i kacige.

Biciklom preko Vonarja do Rogaške Slatine

Vonarje svojom netaknutom prirodom nudi jedinstvenu relaksaciju. Do Rogaške Slatine kroz Vonarje. Sledi poseta mestu gde imate mogućnost ispijanja mineralne vode.

Povratak je lokalnim putem pored crkve Sv. Križa, panoramskim putem kroz Nimno, Jerčin...

Dužina staze: 15,8 km

Biciklom kroz Rudnicu

Rudnica je cilj mnogih biciklista i planinara. Staza je namenjena biciklistima s malo više biciklističkog iskustva. Staza se penje pored žitnice dvorca i Veberove livade, preko Silavca, gde se na raskrsnici skreće prema Zaborovcu do raskrsnice u Vodolama.

Staza nazad vodi pored šumarske kolibe Encijan i kroz Olimje do Podčetrtka.

Dužina staze: 13,1 km

Težina: Zahtevna biciklistička staza

Biciklom od Podčetrtka do Olimja

Manastir i čokolaterija u Olimju su veoma poznata izletnička mesta. Staza do njih nije zahtevna i usponi su blagi. Počinje kod Hotela Breza u Termama Olimia i vodi do Podčetrtka. Kod pumpe skreće desno, a na kružnom toku izaberite drugi izlaz. Nakon prvog zavoja pogled se otvara ka Imenskoj Gori, a malo nakon toga na desnoj strani ćete videti crkvu Marije na Pesku.

Staza nastavlja pored pivnice Haler i vodi do Olimja. Tamo možete obići manastir i njegovu poznatu apoteku i vrt sa biljem. Usput ćemo rance napuniti čokoladnim đakonijama iz Čokolaterije Syncerus. Istim putem se vraćamo u Terme Olimia.

Dužina staze: 4,5 km

Biciklom do Kuće vina Emino

Staza kreće od Hotela Breza u Termama Olimia. Nastavlja se prema Podčetrtku, gde nakon crkve ide pravo prema Imenom. Nakon nekoliko lakših uspona dolazi se do znaka za Kuću vina Emino, a nakon toga se skreće levo. Povratak je istim putem.

Dužina staze: 2,7 km

Težina: laka biciklistička staza

Bez napora po dolini zdravlja

Terme Olimia - Sodna Vas - prelazak preko brane budućeg Vonarskog jezera - Harina Zlaka - prelazak preko balvana - Aqualuna - Terme Olimia

Dužina staze: 6 km

Težina: laka biciklistička staza

Po slovenačkim i hrvatskim brdima

Terme Olimia - Podčetrtek - Olimje - Virštanj - Sela - Golobinjek - Prelasko - Sedlarjevo (granični prelaz Sedlarjevo - Plavić) - Plavić - Zagorska Sela - Ivanić Miljanski - Sv. Ivan - Miljana (prelazak međudržavne granice Imeno - Miljana) - Imeno - Podčetrtek - Terme Olimia